Menu

Kodeks dobrych praktyk

Kodeks Prowadzenia Sprzedaży Poza Lokalem Przedsiębiorstwa (zwany dalej "Kodeks") został wprowadzony przez Centermedical w celu podnoszenia poziomu sprzedaży konsumenckiej, ochrony konsumentów oraz wzmocnienia zasad etycznych prowadzenia sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa.

Kodeks udostępnamy w formacie PDF - Pobierz

Skomentuj

Powrót na górę

Kontakt

Centrum Promocji Zdrowia CENTERMEDICAL

ul.Chwaszczyńska 170

81-571 Gdynia

telefon: 58 664-67-02

 

 

 

telefon dyżurny

509-509-303

centermedical@centermedical.pl


NR konta bankowego:
BANK: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna Oddział 357,81-509 Gdynia,PL.Górnośląski 21
Nr rachunku: PLN 40105017641000002316416953
EUR 72105017641000009069529411

...

...